First Kiss...

    Kommer du ihåg din första kyss?
    Det gör nog de flesta...

    Jag är relativt sparsam med mitt pussande - tror jag.

    Satt i vart fall och funderade över de 'första kyssarna' med ny kille som man faktiskt kommer ihåg.
Inte nog med att man blir lite mysigt och nostalgiskt corny när man tänker på såna saker, så blir jag dessutom fascinerad över att de kyssar jag verkligen minns tydligast är de som tagit "mest tid" att få...

    Antingen har man själv gått och suktat efter killen, eller så har man båda två vandrat som katten kring het gröt..
Det är de kyssarna som jag bara kan blunda och komma ihåg tidpunkt på dygnet, hur luften luktade, hur han luktade och smakade, och vad som hände precis i ögnblicket när läpparna släppt varandra igen.

    Kommer du ihåg sånt?


....



    Har tidigare diskuteras med kompisar om det där hur kyssar upplevs ur manligt/kvinnligt perspektiv. Vi kom inte fram till något vettigt, annat än att det är möjligt (tyckte vi) att bli kär (eller efteråt, hålla sig kär) i någon som kysser dåligt (inte matchar ens egen kysstil..).

    Nörd som jag är började jag spana runt på internet. Det spårade ur fort, så jag trillade in på en sida med "fun facts about kissing" som jag tänkte dela med mig av:

http://hicards.com/valentine/vkiss.html

             Enjoy!

Kommentarer:
Postat av: anders

fan va jag vill pussa dig egentligen

2005-11-13 @ 23:15:28
Postat av: Eskilamy

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits