ut med det gamla, in med det nya...

nej. det är inte så dramatiskt som man kan tro.
förra skolprojektet avslutat igår. löjligt skönt.
ska inte glömma av att fira detta vid tillfälle också.

nytt projekt idag. ska bli spännande. är nyfiken på vilken grupp jag kommer att bli tilldelad.
hoppas för ovanlighetens skull att jag inte hamnar i koncept/idégänget, utan istället får chansen att lära mig mer om pr & marknadsföring eller nåt annat spännande som inte känns som samma sak jag gjort hela terminen.

påbörjade också företagsekonomikursen idag.
dead scared.
än så länge var det inte så illa och det var tack och lov inte bara jag som kände det stora frågetecknet uppenbara sig i pannan.

passade på att jobba några timmar ikväll också.
inte så mkt vanliga arbetsuppgifter, men däremot mkt nyttiga grejjer avklarade! heja heja!

imorgon och fredag blir det heldagslektion med PS Communication.
ska bli spännande att se vad de har att lära ut.


Nu.. sova innan klockan slår midnatt! (EN dag i veckan ska jag väl ändå lyckas med det?!)



Lullaby, and good night, With pink roses bedight...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits