Stort tack...

..till alla underbara människor som gjorde min lördag till något inte av dess like.
Först och främst till fina Anna, för världens bästa sällskap en kväll som lördagskvällen.
Tack:
Till Peter, en vän jag inte vet om jag ser igen!
Till företagsfestgubben som jag dansade mellanstadietryckare med.
Till hela fantastiska casten på Wallmans Salonger i Köpenhamn. Ni är alla stjärnor! Framförallt som team.
Till Micke som fixade att vi fick komma å se showen och dessutom sparkade rumpa som Michael Jackson.
Till den rolige vakten som jag inte minns vad han heter, och som jag inte, förrän jag var på väg vidare, förstod att han inte var svensk, utan dansk.
Till de nya vänner jag fick chansen att lära känna.
Till Kaare med flera, vars tredje set på DropInn fick mig att uppleva en nostalgitripp inte av dess like.
Till alla fina goingar som råkade vara på DropInn och gjorde att trots all sand i ögonen, så kunde jag inte sluta le!
Till taxichauffören som såg till att jag kom ända fram till dörren.
Till Miss Maggie McFish för att hon är sötaste kattungen i Köpenhamn!
och sist, men absolut inte till Kira, för att hon är den hon är och alltid öppnar sitt hem och sina armar för mig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits