Förlora, ta ett steg åt sidan, betrakta, lär, gå vidare...

Det är dags att se sanningen. It's over.
Finns inget längre att hålla kvar i. Jag vill nog inte ens.


Dags att ta ett steg åt sidan, betrakta situationen.
Lära sig, så allt slipper upprepas...


Gå vidare, bygga upp våningen på höghuset livet, som råkade brinna ner.
Glädjas åt att grunden nu blivit ännu stabilare.




.. önskar det vore lika lätt att genomföra som att tänka.
Tyvärr så måste det ju få göra ont först.



Är så tacksam att jag ser ljuset i mörkret. Det finns så många som inte gör...


Är så tacksam för de fantastiska människor som finns där för mig utan minsta förväntning på mig. Sådan vänskap är ovärderlig...


Är så tacksam att jag redan lärt mig massor på denna resa. Och att ännu mer kunskap väntar runt hörnet...


Är så tacksam att jag kan och får dansa miss Jo's underbara koreografier. Mer behövs inte sägas.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits