kyss inga fula pojkar under tiden...

... japp. det sa pelle till mig idag på msn.

det är en ganska specifik kommentar dessutom.  gav mig på att försöka tolka in något i det, men det gick inte så himla bra. så jag la ner.

det är förövrigt fredagkväll. jag sitter hemma och har precis sjungit igenom min låt inför morgondagens audition, den sitter där den ska, så nu är det bara upp till juryn att avgöra ifall det håller och ifall jag passar in.
ska bli kul att göra en musikalaudition igen. det var ju inte igår...

ska nog försöka skutta i duschen och tvätta håret innan peter ringer. snällegubben skriver ut lite cv åt mig och robban så castarna har något att titta på imorgon.

thomas ska förövrigt giga på drop inn ikväll, och kaare imorgonkväll.
varför är jag inte i köpenhamn? förklara!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits