(Desperate) Housewife!

Vet inte om jag vill kalla mig för desperat, men husfru har jag då verkligen varit idag.
Sov lääänge då jag var ute en vända igår på Glow och nypremiären av SoulTrain. Massa trevligt tack vare mitt fantastiska sällskap, men en förbaskat konstig publik!
Inte åt det extrema hållet heller - som annars Soultrain ju har en tendens att dra till sig - utan Glow fylldes även denna onsdagskväll av kostymnissar och 65+are. Ingen skam i det, men stället var inte riktigt så dansant som det borde varit enligt min smak.

Men. Tillbaka till min housewife-släng.
Har idag ägnat mig åt att dammsuga hela 'vardagsrumsdelen' av lägenheten så till den milda grad att det blivit flytta-möbler-fram-och-tillbaka-stuket.
Inte nog med det hann jag även baka en sats kanelbullar special och två bröd. Mums - hembakt är så mycket godare!

Och nu efter mina två dagars ledighet är det dags för en helg i försäljningsrekordens tecken misstänker jag.
Uj.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits