Torsdag förmiddag...

..Rachel Ray och Twistpåse.

Är nere i Malmö och ägnar mig i princip endast och uteslutande åt dans för Sonya Tayeh.
Har haft hur trevligt som helst sen jag kom hit.
Med undantag för den BRUTALA träningsvärken.

Var och såg Sweeney Todd igår på bio tillsammans med Micke då jag velat se den sen den kom till skandinavien och Micke var den förste som offrade sig att se på musikal på bio..
Trots att jag har haft koll på hela historien sen innan var jag lite light chockad över mängden blod i filmen. Tack och lov att blodet såg äcklig fake ut, annars hade jag nog drömt rejäla mardrömmar.

Mötte upp med Mickes söta arbetskollegor Adam och Louise efter bion på nån pub på Lilla Torg och drack lite rött. Kanontrevligt. Malmö börjar visa sina fina sidor allt eftersom. Jag har varit väldigt anti-Malmö tidigare, men det blir bara trevligare för var gång man är här.

Men nu är det dags att göra sig själv lite civil i utseendet och ta sig ut en sväng på Malmö's gator. Kanske lyckas man göra nåt kul inköp? Time will tell...

Det var senaste uppdateringen i alla fall.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits