musikalisk lista..

Har stulit denna lista från J, som i sin tur snott den från T, som i sin tur snott den av... ja, ni fattar..

*Sätt din musik på blanda
*Klicka på nästa-knappen efter varje fråga
*Använd sångtiteln som svar på frågan
*Fuska inte.


1.Hur mår du i dag? God is in the radio [Queens of the Stone age] Hm... tolkning? Någon?

2.Kommer du komma långt i livet? Last Resort [Richard Cheese] Så långt som det går, med andra ord?

3.Hur ser dina vänner dig? Bubble Pop Electric [Gwen Stefani] Full av energi, då, antar jag?

4.Kommer du gifta dig? Strawberry Fields Forever [Beatles] Verkar som att jag kommer plocka mogna jordgubbar                                                                                                                 hela livet

5.Vad är ditt livs themesong? Dirty Dancing Final Scene (råkade komma ett filmklipp...) Need I explain? Nobody                                                                                                                                                                 puts me in a corner!

6.Vad är ditt livs historia? I thought about you [Houston Person]  Nog tänker jag mest konstant på en person.

7.Hur är skolan för dig? Heart's on fire [John Cafferty]   Jag brinner för det jag gör...

8.Hur kan du komma framåt i livet? Traditional Gospel Medley [Joybells] Kanske borde söka Gud?

9.Hur kommer i morgon vara? Push [Sarah McLachlan] Jotack, Auroras moderntrep lär få mig att pusha igenom                                                                                                                     gränser.

10.Vad är det bästa med dina vänner? The Circle of Life [Lion King] Livet vore inte komplett utan dem...

11.Vad finns i lager för nästa vecka? Black Velvet [Bonnie Tyler] Hmm..?

12.Vilken sång beskriver dig bäst? One Night In Bankok [Chess] Next in Paris? Jag far ju runt som en tok...

13.Hur är det med ditt liv? Flamenco Diablo [Yngwie Malmsteen] Djävulskt eldigt just nu...

14.Vilken låt ska spelas på din begravning? Kräm [Kent] What? En av två kentlåtar jag faktiskt gillar.

15.Hur ser världen på dig? Don't damn me [Guns'n'Roses] Haha...

16.Kommer du att ha ett lyckligt liv? Seven Days in June [Freak Kitchen] Uppenbarligen en kortis iaf...

17.Vad tycker dina vänner om dig? Rövarsången [Ronja Rövardotter] Jag låter mycket och sjunger många                                                                                                                                                          stämmor.

18.Har du en djup och mörk hemlighet? Love me pretty baby [Modern Jazz Quartet] Jag vill bara bli älskad!

19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? You and I [Michael Bublé] Låten säger väl allt? ;-)

20.Hur kan du göra dig själv glad? Matka [Czerwone Gitary] Matka = mor på polska. Mamma är bäst!

21.Kommer du någonsin ha barn? Mosquito Song [Queens of the Stone Age] Små irriterande ungar ska det bli.

22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Hold on [Jamie Walters] Än idag attraherad av den mörka typen.

23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Walk this way [Aerosmith] Talk this way.

24.Några tips till dig? Is you is or is you aint my baby [Glenn Miller] Kanske skulle sätta ner min fot ibland?

25.Hur kommer du att bli igenkänd? Shiney Happy People [REM] Glad är jag ofta. Mitt trademark?

26.Vad är din danssång? I left my heart in San Francisco [Tony Bennet] Time-step, yes sir.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Askul lista, jag provade på den själv.. på 25.Hur kommer du att bli igenkänd?
fick jag Mobscene - marilyn Manson... hahaha så ball :P
/dansforum sophia

2007-05-06 @ 21:35:53
Postat av: Remyellinor

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits