Lycklig, inspirerad och förfärad.

Har inte bloggat på länge.
Har varit massor på gång och har inte riktigt kännts som att bloggen varit prio ett.

Sitter just nu och lyssnar på alltid lika fantastiska Idina Menzel. Har under förmiddagen tagit klass för fantastiske Roine Söderlundh och fått en pratstund om allt man kan tänkas undra som grön i branschen.
Har även passat på att göra två auditions i förra veckan - varav ena gick farligt bra, och jobbet passerade rakt framför nästippen på mig. Lite frustrerande men samtidigt var det en upplysande och utvecklande audition, så jag ska inte klaga.
Tysklandsaudtion kändes som ett stort skämt, men lärde i alla fall känna två fantastiska tjejer från Stockholm.
Hann även att hälsa på hos A en kortis innan jag flög till Hamburg vilket var härligt. Ser fram emot när hon kommer ner till Gbg snart.

Visste ni förövrigt att det inte går några tåg till Göteborg från Stockholm efter kl 18.15 på lördagar? ..Jag som trodde jag levde i ett i-land..
Jag fick snällt finna mig i hänga på centralen med alla A-lagare till nattbussen gick 23.35 neråt västkusten. Inte jättekul - dessutom inte en saaate som hade tid att fika med mig. Förutom S som antagligen hade tyckt det var en bra idé att jag gick ut och drack öl med honom och hans vänner. Haha. Thanks socker du rockar Stockholm.

Nu har jag täckt upp ämena lycklig och inspirerad.

Förfärad kommer bara från det faktum att jag mer och mer inser att ju mer man lär sig, desto mer har man kvar att lära i denna bransch. Samtidigt är det kul med utmaningar och nu efter plugget få en chans att utvecklas åt det håll man själv önskar - inte dit man formas.
Tack för den insikten.

Men först är det Collage i maj som ska få ta upp all uppmärksamhet.
Hey ho, hey ho.. off to my piano I go....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits