Up, up.. and away.

Sista träningpasset före semestern gick av stapeln igår.
En lite småfunkig jazzklass för Ola Grönberg.
Alltid gott att röra lite på sig.

Idag har jag flängt runt som ett ufo och letat kläder.
Jag fann ingenting ens i närheten av det jag hade ställt in mig på,
men ett par vita boyshorts och en långärmad grön t-shirt får agera substitut.

Sprang på P och E på stan där de stod stilla bäst de orkade.
Visade sig att de också åker till Oslo imorgon.
De ska tjäna lite pengar på sin gatukonst där är tanken. Trilla gärna förbi Karl-Johann om ni har vägarna förbi Oslo och lägg en slant i deras hatt.

Oslo imorgon alltså. Hälsa på D. Semester är skönt.
Sen London. Nytt resemål att pricka av för min del.
Ska bli enormt spännande. Passa på att hälsa på M också. Hon är duktig och går i skolan.
Spänannde.
Sen blir det lite hälsa-på-släkten och nyttigheter innan det är dags att komma hem och jobba skinkorna av sig så man har något att resa för i höst!

A-S.
Inte lätt att hålla bloggen duktigt uppdaterad när man inte har nåt bredband hemma. Men det kommer, förhoppningsvis.
Ska försöka hålla dig (och möjligen övriga läsare?) mer ajour om vad som händer medan jag är ute på "turné" nu i alla fall.

Toudels!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits