Regnet forfoljer mig...

Japp.
Lamnade ett forvanansvart nog SOLIGT london efter en lang dags sightseeande med min nye kanadensiske kamrat Barry. Helt flummigt sa manga egentligen ointressanta saker man kan hinna se pa en formiddag.
Saknar min miss M som jag lamnade behind, men hon klarar sig och far snart slippa sitt brittiska kollektiv.

Flog fran Luton till Krakow och traffade aven pa en trevlig backpackande brasse pa vagen.
Himla kul folk man kan springa pa.
Killen var iaf hyfsat lost och hade lite svart att forsta att polacker av modellen aldre inte alls pratar engelska. mihihi...

Underbart att traffa mormor igen. Man saknar henne sa himla mycket.

Efter tre korta dagar kom jag (och regnet motte upp) hit till min lilla favoritsemesterhala.
Imorgon aker jag harifran. Tusan sa fort semestern flog sin kos..

Inte nog med det sa blaser det storm pa havet narmaste tre dagarna. Lattjo.
Tack och lov att man inte e sa aksjuk av sig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits