TV-häng och vad-vård.

Har nyligen kollat på tv4's Let's Dance.
Charmigt program med förutsättningar att bli riktigt kul längre in i säsongen.
Bra prestationer överlag för att vara första showen.

Klurar på hur lång tid jag skulle behöva för att sätta någon av de där koreografierna egentligen..
Har i alla fall njutit av att jag ikväll kunnat sitta och äta lite god mat och massera mina vader medan kvinnorna på TV sprungit runt i sina  3'5" heels.


Anna & Tobias - Let's dance.Slänger in en bild på Anna & min personliga "proffsfavorit" Tobias. (Inte nog med att han är duktig så är han tydligen också hur go' och ödmjuk som helst. Sånt gillas.)
Nämner även att bilden är 'stulen' från
tv4.se/letsdance



Jaoo..

Veckan har varit smått galen. Egentligen så har väl allt sedan 3:e januari varit smått galet.
Hinner aldrig riktigt varva ner - hela tiden något, teaterrep i oändlighet, jobb eller förberedelse för flytt eller massa auditionpapper att fixa, samt extra mycket repande inför sökningarna nu i vår.
Som sagt. Galet.
Men mest enormt enormt kul...
Dock inte träffat varken C eller M på över en vecka nu. Känns inte lika kul.

Även lärt känna P. P plåtade lite cv-bilder åt mig på akutuppdrag häromdagen.
Insåg att alla mina porträtt är antingen för "konstiga" (läs: stylade)  eller för inaktuella.
Skönt att ha det gjort, så tack för det!

Träningsvärken börjar smått lägga sig sådär lagom i tid till att balettstången och nästan alla centerövningarna förutom allegrona är satta, och jazzen blir allt intressantare.
Har inte haft nån moderntklass i veckan då Aurora varit iväg med sitt plugg, lite trist, men skönt för ryggen i alla fall.

Upp imorgon och repa nån stund på skolan igen innan det bär av till IKEA och liknande 'instanser'.

Har jag förresten sagt att jag längtar tillbaka till New York?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits