Helg i sikte...

Imorgon kommer A ner från sin skidtripp och ska hjälpa mig att borra hål lite här och var.
Tänkte jag passar på att utnyttja hans tillgång till bil och ber honom plocka upp vid IKEA.. muhahaha.
För övrigt vill jag tillägga att nej, jag tycker faktiskt om A som person - det är inte bara för hans grymma borra-hål-i-väggarna-kunskaper jag pratar med honom....

Tapetandet är inte helt klart - har tagit lite mer tid än beräknat, men nu blir det i alla fall fräscht i lägenheten.

Imorgon eftermiddag, flyr jag neråt landet till Helsingborg för att sova några timmar där, och på morgonen fara vidare till vackra Köpenhavn. 20.30 samma kväll går sedan bussen från Kbh till Oslo där hela långa lördag-söndag och måndag är tänkta att spenderas. Full fart med andra ord.

Varför? Auditions såklart.
Köpenhamn innebär Chicago och förhoppningsvis nån läcker Fosse-koreografi, och Wallmans Salonger är det som lockar i Oslo. Hade även tänkt att se Wallmansshowen på lördagen - det är ju inte för inte som Wallmans upprätthåller sitt goda rykte hoppas jag.
Som stort plus får jag även träffa D som jag inte sätt på evigheter. Saknar.
Kanske har jag även tur att springa på B?

Hade också audition i fredags vilken jag var helnöjd med. Många sökanden dock så jag tror inte för en sekund att de kommer ringa mig och erbjuda mig jobb, men man ska ju aldrig säga aldrig!
Huvudsaken nu i början är att jag börjar känna att jag presterar jämnt och bra överlag känns det som - hatar när man inte riktigt håller stadig form.

Aum.. det var väl allt jag ville säga.

Hoppas Valentin var snäll mot er och Cupid inte tryckte upp alltför många pilar i ändan på er!

Kommentarer:
Postat av: Amundane

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits