Tå på G.

Tån är sakta men säkert på bättringsväg.
Alsolsprit, och penicillin har börjat ta verkan och nu ser tån inte riiiiktigt lika snuskig ut.
Fortsätter det såhär så vågar jag definitivt visa mig i en dansstudio på torsdag igen.

Har varit och kollat på två lägenheter idag.
Är inte helt övertygad om att jag skulle vilja bo i någon av dem.

Första var rätt fräsch, men badrummet var så pyttigt att man knappt kunde vända sig om därinne (med andra ord - den lägenheten går bort.).
Andra lägenheten var definitivt mycket mer rymlig (tack vare planlösningen - egentligen var den bara 3 kvm större..)  I badrummet fanns plats för både duschkabin och tvättmaskin... idylliskt. Frågan är bara om lägenheten var värd den summa de begärde - räknade på att jag skulle behöva lägga in en hel del mer än kostnaden av lägenheten för att kunna trivas där..  och är det då RÄTT?
Mja.. får sova på saken.

Ska nog ta tag i det där sova-på-saken:andet just nu.

Kommentarer:
Postat av: Jackamna

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

Postat av: Rebecca

skönt att det är på bättringsvägen ^^

2009-09-15 @ 11:37:46
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits