Superäcklig tå.

Allright.
Min lilla äckliga infektion är nu ett fullfjädrat, vidrigt, varigt och blodigt nageltrång.

Ger upp med alla huskurer. First thing tomorrow är det farbror doktorn som får titta på min ömma fot och avgöra vad som ska göras åt eländet.
Såhär kan det ju inte fortgå - plågas ju varje steg jag tar.

Att dansa med nageltrång är förresten inget jag rekommenderar.
Barfota är väl okej, man överlever - men att knö ner fossingarna i ett par fantastiskt sköna högklackade skor är inte lika okej.

Har i vilket fall som helst hunnit med att dansa massa salsa idag - och därigenom även fått världens mest knäppa blåmärken på innerlåret från ett lyft - ser helt blåprickig ut (hur i helskotta blir det så?).
Lyftet kommer bli skitsnyggt i alla fall!

Lite basics i chacha och samba har det också hunnit bli.
Kul att kunna utveckla sig med något utanför ens "standardrepertoar".


Nu ska jag ta och alsolsprita min tå en stund och sova litegrann så jag är pigg och fräsch imorgon.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits