Nu märks det på allvar igen...

- VARNING - ganska tråkigt blogginlägg -



Tänkte slänga upp ett kollage av alla mina blåmärken, men min likbleka hud gjorde sig inte så bra på foto, så jag beslutade mig för att skita i det.

Moderna körde igång idag och det hela resluterade i en fläckig tös.
7 nya blåmärken har jag förvärvat vad jag själv kan se. 1 vardera på ovansidan fötterna, 1 stort på vänsterknät och resten som små fina prickar på högerknät.
Läckert.

Skönt med måndagar förörvrigt.
Får ha två dansklasser, lunch och sen akrobatik och sen gå hem. Lyx.


Har sjungit och sovit en kortis sen jag kom hem. Lyx det också.

Undra hur M har det därborta söderut.. skickade ett sms men har inte fått nåt svar än.

Ah well.
Märks på allvar att hösten är på intåg.

Kommentarer:
Postat av: Chroniclealias

Lovely site keep it i will be back that you.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits