I quote:


"skulle jag bli gay, så skulle jag nog sätta på mig själv ganska omgående".
Jahapp.
Så går det när man tjuvlyssnar på sina gästers diskussioner.

Detta citat kommer från en snygg kille, som uppenbarligen var mycket medveten om sitt goda utseende - hur hans otroligt charmerande manér var, vågar jag dock ifrågasätta.

Personligen är jag nog mer en sucker för charms än looks. En brutalsnygg kille med "allt" när det kommer till looks, faller pladask om han inte har en personlighet att möta upp sitt utseende med.
En charmig kille med små sköna skavanker som gör honom 'egen' är däremot tusen gånger bättre så fort man anar dendär glimten i ögat.
Kan han dessutom snacka för sig och bjuda mig en match i en diskussion och har han en bra musiksmak utöver det, så är jag såld - vad mer kan man begära?

Jo förresten - taktkänsla.  Haha...


Uff. Ska upp alldeles om fem timmar, så jag fattar inte vad jag gör här. Måste väl varva ner lite efter jobbet antar jag. Ska upp och repa imorgon förmiddag, sen iväg och rösta (hoppas nu ALLA tar sig i kragen och röstar!) och efter det ska jag iväg och dansa lite till med J.

Magen kurrar efter en frukt.
Japp. Fruktstund nu!
Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Danni

Sniff, snyft... Vilka krav du ställer på stackars pojkarna... Vadå, ska man ha personlighet också? :o Fybövelen...

Postat av: Paulina

Ja, nog fan är det hårda bud darling.

2006-09-18 @ 20:59:56
URL: http://paulina.blogg.se
Postat av: Markusheidi

Merci for all the wonderful writings

2009-08-24 @ 08:02:36
URL: http://markusheidi.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits