HCSS på Liseberg och en jävla massa dans.

Från att ha dansat nada i veckan är dagens dag en hyfsat stor omvändning.
Under dagen har jag hunnit med följande: en balettklass, en jazzklass, en pardansklass fylld av chacha, och grundbitarna ur samba, rumba och jive, och dessutom ett kort rep, och ett lite längre rep. Uj. Mina sneaker-älskande fötter har tagit hyfsat mycket stryk av de sistnämnda bitarna - men kul att få strutta runt i klackar ändå! Blåsorna är inte så farliga att man får gnälla högt!

Därpå var det chop-chop iväg ner till Korsvägen för att möta upp K, promenera en vända till
Heaven för att få sig en bit mat i magen, och sen springa ner på Liseberg för att beskåda en turnéavslutande (what?) konsert med gamla husgudarna Hardcore Superstar.

Överlag ett riktigt Lisebergsgig. Hade lite svårt att komma in i feeling, men när grabbarna bjöd på "Hello/Goodbye" så kan man inte annat än le, och bli ruskigt nostalgisk.
Herr Drummers födelsedagshurrande måste ha kännts bra också - hur ofta har man några tusen pers som hurrar för en på ens födelsedag?
Gah. När jag en vacker dag blir stor, så ska folk hurra för mig också. Haha...

Nu ska jag dock ta hand om min kropp och själ och ladda batterierna med lite sömn.
Godnatt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits