Yoga och nedräkning...

Har varit och tagit yogaklass ikväll.
Beslutet att ta den klassen var möjligen det smartaste jag gjort på länge.

Har gått runt och varit helt nippig och orolig i själen senaste tiden, vilket jag gärna blir när jag är uppe i varv. En lugn och sansad yogaklass gör verkligen susen.
Nog för att kroppen protesterade lite mot att behöva slita ännu mer på en dag än den redan gjort, men tillslut kom vi överens och som belöning bränner linimentet lite gott i musklerna nu så de ska kunna bli lite piggare och fräschare imorgon.

O sticker till Prag imorgon - "personalaktivitet" jamen tjena. I för sig fick vi ut i skärgården och åka RIB-båt på våran p-aktivitet så jag ska egentligen inte gnälla.

M å andra sidan återvänder till Sverige imorgon.
Hade det inte varit för att mina muskler är ömma så hade jag stått och dansat runt just nu, och typ varje gång jag kommer på detta faktum. Yiippiie helt enkelt!!

Mihih. Så är det! Så är det!

Kommentarer:
Postat av: Jesper

Hej där! ta hand om din kropp.. Hur går föreställningarna? Ha det!

Postat av: Paulina

Föreställningarna rockar på!
Genrepet var ett kaos, och därefter har vi bara rockat på! =)
Jodå, försöker ta hand om min kropp så gott det går.. men det är inte alltid så lätt!

2006-10-18 @ 07:28:32
URL: http://paulina.blogg.se
Postat av: Armantiril

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2009-02-16 @ 10:58:52
URL: http://armantiril.myblog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits