Schweizernöt, Andra föreställning och Megaskön mua.

Sitter här framför skärmen och är inte speciellt sugen på att sova alls.
Sitter och pratar med herrarna D & D på msn, tänker på min livssituation och äter maraobous schweizernötchoklad.
Rätt skönt såhär mitt i natten.
Sinnessjukt gött också att slippa vara på jobbet såhärdags för en gångs skull.

Showen idag gick bra. Skön publik om man jämför med igår - genomsnittsåldern var dessutom något lägre. Ser fram emot nästa lördag - fullbokat redan nu!
Fredag finns dock några platser kvar på.

Fröken K och herr S kommer nästa lördag och kollar! Så kul att få träffa dem!

Måste bara nämna min makeupartist för dagen. Vilken grym tjej!
Ska jobba lite mer ihop i framtiden och det ser jag verkligen fram emot!
Snacka om att ligga på samma våglängd!

Imorgon ska jag upp och shoppa present och kanske springa och kolla på en bostadsrätt.
Sedan är det lite rumba med J som gäller!





..who wants to live forever?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits