Resfeber light.

Har nu äntligen insett att jag sticker om några timmar.
Slog mig nyss när jag zippade ihop den snygga stålgrå resväskan.
Därmed lider jag nu även av resfeber light.
Dock är det mest spännande, men nojjigt över att jag kommer glömma vakna imorgon när väckarklockan ringer.
Måste packa ihop handbagaget så gott det går strax också - känner jag mig själv väl, så kommer morgonen imorgon bli ett sjuhelskottas kaos. Klockan 04:45 ringer väckarklockan. Bah! Tidigare än man måste vakna på lucia.
Å andra sidan är detta en lite intressantare resa än luciamorgon brukar bjuda på.

Har börjat ladda upp inför dansandet med att skriva ut
BDC's veckoschema för de dagar vi är där och tagit inspiration av fröken M och fixat iordning en liten resedagbok att ha som anteckningshäfte och scrapbook. Har ju även fått låna med mig M's egen variant från i sommar att använda som "dansarens guide till new york". Hehe.

Sitter förövrigt och tänker på alla söta skolkamrater (och viktigast av allt: klasskamrater) som är ute på klassfest med liten uppföljning på Queer på Parkan. Inte för att jag är så förtjust i Queer, men att umgås med alla gulliga människor kan jag ju känna mig bitter att jag inte hinner. Men men... den bitterheten flyr nog sin kos om nån minut eller så.

Ska försöka slänga upp nåt foto då och då från Storstan, men kan inget garantera.
Blogga kommer jag med säkerhet göra i alla fall.
Nu får det räcka. För nu i alla fall.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits