Repvecka och lägenhetsspan..

På fredag har vi premiär.
Lattjo.
Känns som att allt börjar falla på plats sakta men säkert - nu håller vi tummarna för att publiken inte sviker!
Du kommer väl?

Morgondagen blir lång. Börjar skolan klockan 08:45 med sånglektion och avslutar 22.15 med rep med bandet (vilket ifs ska bli jättekul!), däremellan är det smockfullt med dans, teater, rep, rep och rep...
S är tillbaka i skolan igen imorgon och det känns ju skönt. Blev lite stressad idag, även om jag misstänkte att jag hade rätt bra pejl på anledningen till att hon var borta.

På onsdag får jag som kompensation för tisdagen (um.. eller nåt) sluta tidigt och springa iväg och kolla på en hyresrätt. Får se om den passar. Hoppas det.
Gör den inte det så är det visning på en BR om några dagar, så jakten fortsätter...

Yeah. Lika bra att koppla ner och sova lite.
Behöver defintivt min skönhetssömn.
Haha.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits