Balansen i världen är återställd.

M är hemma.
Allt är lugnt och bra.
Träffade henne en stund efter skolan igår innan hon skulle till sin R.

Därpå gick jag och E och handlade frukt, åkte hem till i, mötte upp med L och skapade en gigantisk skål med fruktsallad som försvann i sällskap till lite tvserier och Xbox.
Kul med tv-spel förövrigt! Att man inte är så himla het på varken boxning eller bilkörning är en helt annan femma, och att där slinker ut hyfsat mycket svordomar medans man spelar är tydligen inte så farligt. Haha.
Jag lyckades iaf plocka L i boxningen, såmedans hon klådde mig hårt på fingrarna i bilkörningen. Lite rättvisa i världen finns där i alla fall.

Nu ska jag iväg till skolan om en liten kortis, för att sjunga lite på redovisningslåt till nästa vecka. Har egentligen ingen aning alls om var mina noter kan finnas. Har blivit ett allmänt kaos bland dem nu denna senaste veckan. Har jag tur så ligger de i skolan!

Dans sedan, och därpå: MASSAGE!
Whii.
Det behövs kan jag lova.

Kommentarer:
Postat av: jesper m.

hur va massagen..?
längesen jag fick nån, dags nu!
ha det..

Postat av: Paulina

massage, massage, massage. Det är bland det bästa jag vet. Mår enormt mycket bättre tack vare massagen, men kroppen är fortfarande inte riktigt där den borde vara än... men det kommer väl ;-)

2006-10-18 @ 22:19:48
URL: http://paulina.blogg.se
Postat av: Juliansilja

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-06-30 @ 09:53:42
URL: http://juliansilja.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits