Äntligen lite dansglädje igen!

Halleluja!

Trots att kroppen strejkar och har gjort sen förra fredagen så lyckades jag idag, speciellt tack vare fröken M hitta en dansglädje som var lite undanskymd i hjärtat.
En härlig grand allegro lyckades plocka fram nåt jag inte kännt på alldeles för länge. Thank god. Trodde jag blivit knäpp.

Att kroppen mår som den gör just nu är en helt annan femma. Vaderna är som sten och krampar ihop stup i ett. Inattas vaknade jag flera gånger av att min vänstra arm totalt gav upp och krampade den också, så pass mycket att jag inte kunde sova. Läskigt när kroppen inte riktigt hänger med längre.
Om det beror på stress, sömnbrist, vätskebrist, mineralbrist eller helt enkelt överansträngning får tiden utvisa, har varken tid eller ork att egentligen bry mig nu. Fram till nästa vecka får det vara såhär.

Var och kollade på lägenhet idag också.
Den är mitt under renoveringsstadie så det var lite utmaning att tänka sig hur det kommer bli när det är klart.
Ska ringa imorgon och tacka ja, så blir jag en av fem som slåss om att få flytta in i månadsskiftet. Har i hjärnan redan börjat inreda lite, men känns som om att man inte ska hoppas för mycket på något vis.
Skulle vara kul dock - kommer i sådant fall ha några meter att knata till både herr E och fröken L och det är ju strålande roligt. Dessutom är det bara fem minuters promenad till alla goa folk som bor hos SGS så all of a sudden kan jag kanske hinna med att ha liiite socialt liv, skulle ju vara helt okej!

Nu ska jag dock slänga mig i sängen och ladda alla batterier!


Kommentarer:
Postat av: Ibrahimjessica

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits