Tisdag - sovmorgon och myskväll.

Natten mellan måndag och tisdag var inte så himla kul.
Vaknade konstant under hela natten tills jag framåt morgonkulan insåg att anledningen till att jag vaknat gång på gång var att jag uppenbarligen ätit något dåligt.
Detaljer känns hemskt onödiga.

Tog i varje fall sovmorgon från skolan - danspass känns inte så himla aktuellt, och åkte in för att vara med på teatern efter lunch.
Spelade igenom scenerna 2 och 3 och jobbade med en hel del detaljer vilket känns skönt, då det hittills bara varit massa grovgöra.
Lusserep därpå. Gick helt okej.

Ska repa igenom imorgon med alla grupperna som ska ut för Corazon.
Kul att se hur alla olika lussetappningar har blivit. Vårat lilla gäng står ju för "det klassiska flicktåget", men hur de andra låter har vi ingen direkt koll på!

Bio blir det förhoppningsvis också även om jag inte hört nåt från C eller S än, misstänker dock att bägge jobbar till sent ikväll...
Jag och C vill se nya Bondfilmen, men S vägrar blankt och försöker enträget få oss att se "Djävulen bär Prada" som jag av rent misstag råkade se på flyget till NY.
Slipper mer än gärna att se den ytterligare än gång. Dessutom skulle jag nog kräva betalt för att se den.

Hade iaf en riktigt mysig kväll med pasta, tjejsnack och massa tv-serier med M i hennes nya fräscha boende mitt i Vasastan. Jag är ju aldrig avis...
Dock resulterar såna kvällar i att jag saknar mitt gamla liv ganska mycket stundtals.

Nåja.
Sova nu.
Imorgon är det ju upp och hoppa och sjunga.. hm.. tror det får bli jazzlåt, på morgonen!

Godnatt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits