My Fair Lady (GbgOperan)

Sökte Operan idag.
Grymt rolig audition.
Gick dessvärre inte vidare, men måste konstatera att jag är nöjd med min insats ändå.
Fick visa koreografin 2 ggr för juryn, första nailade jag, andra blackade jag lite, men "fake it until you make it"-teorin kan tillämpas överallt!
Haha.

Stolt som attan över S och A som gick vidare till kvällens sångprov (får snaaart veta hur det gått!) och M som gick direkt från dansproven till tisdagens prov i scenisk gestaltning.

Tränade lite chacha, samba, rumba med J sedan.
Jättekul klass och en massa nya kunskaper!

Fick lite pepping av herr I också, vilket var trevligt!

Nu är det bara att ladda om och köra hårt inför nästa sökning!
Men först morgondagen med Rans jazz och Auroras moderna...

Kommentarer:
Postat av: Archive06

Great .Now i can say thank you!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits