Maiden make my mobile beep...

Härligt när det för en gångs skull surrar på telefonen.

Iron Maiden är i stan (vilket herr C var så vänlig och uppmärksammade mig på, då jag tydligen helt tappat uppfattningen om allt som inte har med skola och auditions att göra.) och däremed även en hel del tvättäkta hårdrockare.
I förlängning betyder det att min telefon surrar och så trillar det in sms i stil med "hej gumman, du råkar inte vara i stan.. sitter och förfestar inför maiden ikväll - ses?".
Skitmysigt att folk iaf tänker på mig när de är i Göteborg.

Mindre mysigt när man sitter och tragglar texter och bänkar sig vid pianot för att slipa på låtar inför helgens audition och morgondagens sånglektion, och ondagens interpret..och..och...och... gah.

Dagar som dessa saknar jag att ha en riktig fritid där man faktiskt orkar vara social.

Förövrigt tänkte jag bara nämna fröken K i min blogg då hon tydligen följer mitt liv on-screen i förhoppning om att bli nämnd här. Härmed bör hon därför känna sig omnämnd. Dessutom kan jag passa på att nämna att skönare tjej till att underhålla mig när jag är seg finns inte.
"RAN" är ett bra ord i korsord. Särskilt när det stavas Raaann.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits