update blog

har överlevt ännu en vecka. en ovanligt lugn sådan.
har varit redovisningsvecka i skolan, vilket inneburit tre halvdagar med bara mys och lyssnande till alla talangfulla skolkamaters framträdanden - denna vändan även inklusive ettorna.
shit vilken klass - 90% av framträdandena var helt häpnadsväckande bra.

helgen har också överlevts.
gårdagskvällen spenderades med mycket skratt och prat hos K i hennes nya lägenhet och dagens afton fördrevs med gulliga arbetskamrater under otippat lugnt arbetspass.
höll för den delen på att springa fram till ny kille på jobbet och våldsamt krama om, då jag var övertygad om att det var (arbetskamrat från ett bra tag tillbaka) som kommit in för att gästa lite. sånt var inte fallet. hann i alla fall att hejda mig i sista sekund. hade blivit ganska intressant annars - schysst välkomnande till jobbet.
nåja, de tu hade helt enkelt sjukt lika profiler.
försökte övertyga nya pojken K om att han och ex-jobbarkompien  M är släkt. Fick inget direkt gensvar på mina teorier...

fick
dessutom för mig att jag och C skulle dricka sprit efter jobbet - sagt och gjort tvingade jag C att följa med, men när vi väl kom fram till Park insåg vi att vi låg alldeles för mycket efter för att sänka oss ner i den fyllegropen. resten av avenyn låg på samma nivå ska nämnas...
så vi fortsatte nedför paradgatan, men åkte tillslut hem.

jaao...
morgondagens planer gör mig kanonglad. ska hinna träffa flickorna i lugn och ro och käka lite gott, och fira überbitchens födelsedag under mkt kontrollerade former (i alla fall jag - vågar ju inte svara för de andra...).
skam att man så sällan hinner träffa sina vänner.

sen är det ju så gott som ny vecka igen. nya tag, nya upplevelser och nya mål.
tjiho!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits