Efter en afton på jobbet...

Ja, det är då en sak jag ska börja med att konstatera:
Efter en afton på jobbet så luktar fossingarna INTE liljekonvaljer.

Tog mig en skön promenad genom stan efter en trevlig arbetskväll med aningens mer jobb än man skulle anat när man kom in i eftermiddags. Nivå och Deep såg inte ut att ha det direkt folktomt, kan man konstatera.
Var ju förövrigt lite lagom törstig ikväll, men E bangade och gick hem till sin säng (å andra sidan kan jag förstå henne efter att ha hört om hennes äventyr från gårdagsnatten. Haha).

Dessutom, dessutom, dessutom: Jag och T har nu bokat bljetter till Sthlm nästa vecka - ska bli så kul att komma upp och träffa alla (um - ja - de som hinns med på den korta tid iaf - resten träffar jag nästa gång. Pråmis) !!!
Spännande även att få träffa J i egen hög person och leka lite!

Um. Jao. Har ju egentligen inte så mkt vettigt att skriva... kanske borde sova. Ska upp och planera inför nästa vecka imorgon och  shoppa lite nya skor och byxor om jag hinner innan jobbet.

Nattis.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits