Nostalgitripp, Lisebergssmäll & lite ledigt.

Missade ju totalt att berätta att jag var med N ute och kollade till min gamla ridskolas hästar i fredags.
Nostalgitrippen var total. Särskilt som jag gnällt hur länge som helst nu över min saknad av hästar i livet.

Att träffa på gamla trotjänare som Artemis, Carlo och Ravi gjorde mig bara glad, för att inte tala om de supersöta små ponnyvarelserna ridskolan införskaffat. Det var svårt att hålla sig från att försöka plocka upp dem i famnen och rada upp dem härhemma på balkongen.
Skönt i alla fall att se trygga, välmående hästar igen.


Idag hade jag då sett fram emot en underbart skön lugn lunch. Tji fick jag. Andra arbetspasset på raken jag suttit så gott i skiten att man bara kunnat skratta åt eländet.
Allt detta idag tack vare (hm: på grund av) lisebergsolyckan.

Eftermiddagen har i alla fall varit lugn och skön. Enda besvikelse var att Panduro tydligen stänger klockan 15.00 på lördagar, vilket passar himla illa med det faktum att jag slutar jobbet 17.00.
J's sista dag på jobbet idag också. Inte alls kul. Skön personlighet kombinerat med proffessionalism och ett gött lugn är inget man vill bli av med. Men men.. får man bättre lön på annat håll, så är man ju dum om man inte tar chansen.

Suttit och youtube:at lite ikväll också.
Hittat cool koreograf:
Luam.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits