I natt jag drömde något som...

..jag absolut inte vill drömma igen.

Hade en mardröm för första gången på evigheter - hur läskigt som helst. Vaknade totalt ur balans med bilden av en hemsk individ på min näthinna, skakig och stressad.
Har på hela dagen inte riktigt lyckats släppa den där obehagskänslan, och har varit helt paranoid så fort jag befunnit mig ensam utomhus - bara lilla sträckan från taxin in till lägenheten blev en ren språngmarch med många blickar över axeln.
Löjlig man är egentligen.

Funderade
på att leta fram en gammal drömtydningsbok och försöka klura ut vad min dröm kan innebära - men insåg rätt snart att jag minns den för vagt för att ens ge mig på det.
Huruvida saker som drömtydning faktiskt kan stämma har jag inte det blekaste om - jag läser ju horoskop dagligen och intalar mig att jag tror på dem när de passar mig - så då borde jag ju kunna göra samma sak med drömanalys?

Nåja. Hoppas jag slipper drömma samma sak nu inatt bara.



I övrigt
har jag varit mkt produktiv idag - pysslat hemma, ringt och bokat tid hos farbror ortopeden, fixat med flygbiljetter, hunnit jobba några timmar och bokat in en lunch-och-shoppingdejt med K imorgon.



Ah well, I guess that's all folks
- känns som att det är få som egentligen intresserar sig för mitt liv i detalj ändå!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

asså jag hoppas verkligen att det är okej att jag koppade listan?? :O
skulle ju frågat först!
**skäms
kajsa

2006-02-15 @ 19:29:46
Postat av: Paulina

helt okej kajsa - satt bara och tyckte det var kul med mina kommentarer efterföljandes =P

Postat av: Rebecka

usch , en dröm kan förstöra en dag :/

2006-02-27 @ 21:29:27
URL: http://sakura.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits