A - Z

Denna lilla lista har jag stulit från: http://sakura.webblogg.se .


"A" is for age: myndig i alla Amerikas stater.
"B" is for booze of choice: bacardi limón
"C" is for career: blivande artist/dansare.
"D" is for your dad's name: Z (han kanske vill vara anonym?)
"E" is for essential items to bring to a party: ett partyhumör.
"F" is for favourite song at the moment: Black Eyed Peas - Bebot.
"G" is for favourite game: Twister!
"H" is for home town: Göteborg.
"I" is for instruments you play: Piano.
"J" is for jam or jelly you like:  Körsbär.
"K" is for kids: söta, sålänge de inte är för många och för högljudda på en och samma gång.
"L" is for living arrangements: Rum och balkong, fast som principsak så är jag nog mer på skolan än hemma ändå.
"M" is for mother's name: E
"N" is for name of your crush: Oj. Sånt vågar jag inte skriva här =P
"O" is for overnight hospital stays: inte mer än att jag fick sova på akuten i väntan på röntgenläkaren..
"P" is for phobias:  räknas rädsla för att inte vara älskad av någon som fobi?
"Q" is for quotes you like: "Man ångrar bara det man aldrig gjorde" samt "fake it until you make it"
"R" is for relationship that lasted the longest: knappt ett och ett halvt år.
"S" is for sartorial style: Bekvämt och oftast ganska sportigt.
"T" is for time you wake up: Nån timme innan jag måste gå hemifrån.
"U" is for underwear: japp - såna bär jag.
"V" is for vegetables you love: Potatis är syndigt gott - i nästan alla former. Gurka, Bönor o Morötter med :)
 "W" is for weekend plans: Jobba, och sova.
"X" is for x-rays you've had: Um. Det jag minns nu var en spricka i fotleden.. lugna pucks :)
"Y" is for yummy food you make: Jag gillar att improvisera i köket, men att baka är min starka sida.
"Z" is for zodiac sign: Skytt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits