Underbar avslutning på en fantastisk dansvecka.

Kan inte annat än buga och applådera efter en jätteinspirerande vecka med house och hip hop för fröken Dalfjäll.
Gick in med det hela med så openminded inställning som möjligt, och har verkligen lärt mig massor.
Detta är definitivt något jag vill gräva vidare i, och verkar som att det blir fler tillfällen till det i höst!

Shit. Mäktigt.


Köpte förövrigt en jättesnygg tröja från koola anna idag. Färgen skär sig ganska mycket med mitt hår, men men... kanske får göra nåt åt mitt hår... haha.
Träningskläder som var det planerade inköpsmålet, blev det inga alls...

Sen är det ju bara helgen kvar innan skolan börjar. Skönt och liiite ångestframkallande. Ytterst lite än så länge, tack och lov. Men. Två arbetspass kvar på schemat dock, så det är bara att ta sig i kragen och köra på!


Kommentarer:
Postat av: J

Oo, lyx... jag vill också shoppa... ^^ Det står mellan ett par nya skor, en ipod eller en dildo. Typ.

Postat av: Paulina

Hm - svårt att råda bäst.
Skorna ger dig relativt tillfällig, men känner jag dig rätt, så även enorm lycka. (Kan dock även framkalla damp när skoskaven blir för påtaglig..)

Ipoden ger dig timmar av underbar musik.. negativt är väl... umm... att namnet är töntigt?

Dildon ger många trevliga stunder, men negativt är att den riskerar att ersätta stunder du kunde spenderat på ett ännu trevligare vis med en naken karl jämte dig...Av ren lathet?

Svårt val.
Faktiskt.

2006-08-20 @ 04:54:08
URL: http://paulina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits