Helgstart - fullfart! Helgslut - pusta ut!

Fredags var som jag tidigare skrivit - nollning för våra ettor, och påföljande fest på kvällen.
Mkt snäll nollning i år tycker jag.

Ettorna verkar vara en helmysig klass med många talanger - ska bli spännande att se dem utvecklas.

Vill dock påpeka att killarna i trean har aningens bättre klädsmak än ettornas grabbar.. men jag antar att de lär sig:





Pojkar i ettan blir... (kanske?)



...män i trean?

Kom hem inte alltför tidigt på fredagsnatten/lördagsmorgonen, så att knata upp till jobbet för ett tolvtimmarspass kändes ganska omotiverat.
Nåja. Kan man festa, kan man jobba.
Knappt tretton timmar efter jag stämplat in så fick jag åka hem.
Nu har jag sovit ut.
Tvättar.
Ska precis gå och handla frukt och tvättmedel.
Planen är fruktsallad. Mums.

Kommentarer:
Postat av: J

NAAAAAW, sötast på länge! ^_^


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits