Dag fylld av Dans...

    Idag, efter balett och jazz imorse, samt ytterligare ett jazzpass nu ikväll, så unnade jag mig lite Ben & Jerry's. Yummie. Hade varit suveränt om jag bara kunnat lära mig att inte unna mig saker så ofta. Haha.

    Ska gå på Kafka's 'Processen' på Folkan imorgon. Ska bli spännadne att se vad Niklas Hjulström skapat.
Blir även litet studiebesök till Stadsteatern i det närmaste för att se något rep av Kharmen. Förhoppningsvis även Kiss me Kate på Operan, men det är än så länge rent önsketänkande.

            
                                           That's all folks!

Kommentarer:
Postat av: Pontus

Vad är Kharmen? Heter den inte Carmen?

Postat av: Paulina

näj. I Stadsteaterns version så heter den Kharmen.

2005-09-06 @ 17:42:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits