Long time, no skriv...

    Har väl inte varit speciellt dragen till att sitta framför datorn och blogga senaste tiden, därav den värdelösa uppdateringen. Varit tillräckligt IRL för att inte orka sitta här och spendera tid.
Är det fortfarande antar jag, men idag tar jag mig lite tid.

    Är mitt uppe i en ganska påfrestande vecka, men allt verkar ordna upp sig sakta men säkert.
Pillar tillsammans med två klasskamrater med en koreografi till en visning på en frisörmässa i Skövde, där vi även själva ska medverka. (Se min nya läckra hårfärg nedan...)












    Kommer dessutom om möjligt, ha jordens läckraste outfit på catwalken - lång svart kjol i massa spetslager, och hoptejpade tuttar (em. byst, menar jag) med blandade lager av pålimmat papper, tyg och annat dekorativt i svart samt en minihatt på huvudet - till det en läcker sminkning och skön musik att gå/dansa till, så är vi hemma. Dessuom kroppsmålning om vi hinner lägga den på morgonen innan visningen.
Ska föreviga detta på foto. Lätt.

    Morgondagen innebär för min del "övningsaudition 16-takter" - hur nyttigt som helst. Bra träning där man lär sig hantera stressmoment och vända dem till nåt positivt så man kan göra sitt bästa på en sökning - kroppen/ rösten lyder ju inte alltid hundra procent när man är lite/mycket nervös.
Även om morgondages jury är folk vi känner är det en ganska annorlunda känsla att bara gå in i ett rum, presentera sig, sjunga ett kort stycke ur en låt för att sedan få ett "tack" och få gå ut igen... men det är bara att vänja sig.

    I övrigt så är det åt pipsvängen med min hamstring. Tror bara det blir värre för varje dag som går..  men what can a girl do.. bara att köra på och se vad som händer.
Suger när man inte kan vara med på Jazz-Pas De Deux för att man inte kan göra övningarna i och med att man inte kan lyfta benet. GAAH. Frustration!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits