Helskön helg, flippad fotograf och skuldframkallande skolk.

    Har haft en helg i full fart - lite småstressigt, men ack så roligt.

    I fredags slutade jag skolan tidigt och åkte bort till Balettakademien för att möta upp Flo och låna en kjol av henne. Hem, börja tvätta och packa till söndagen, och boka tågbiljett.
Ja.. det där med att boka tågbiljett - hur svårt ska det behöva vara i min värld? Beslutade för att åka in till centralen på lördag och köpa biljetterna istället.
Packade väl mest hela kvällen - skulle gått ut, men kände mig varken på humör eller att jag egentligen hade tid till det.

    Lördag var det finslipning på packningen, in till centralen för att möta upp Yasmine och köpa tågbiljetter och sen bege sig till jobbet för en knepig, men ganska trevlig arbetskväll.

    Sunday, bloody Sunday var en helt fantastiskt trevlig dag.
Resan till Västerås var väl inte det mest spännande jag varit med om, men det var kul att äntligen komma fram och träffa Stoffe, även som vi båda kommit fram till, att det kändes som vi redan kännt varandra sen innan. Nåja. Har bara tre ord för denna man: Härlig, flippad fotograf.
   
    Lekte lite i studion för att testa på hur det skulle kännas att stå framför kameran. Jag hade hur kul som helst - kan inte stå för Kristoffer eller Yasmine. Hehe.
Sen körde vi på med det vi planerat ett tag att fota och så blev det lite övrigt fuleri framför kameran.
Tror för den delen jag aldrig blivit kallad "tjockis" så många gånger under en och samma dag. Men det är okej - sålänge det görs med kärlek - så tro nu inte det är fritt fram för alla.

    Vet inte riktigt hur tiden kunde flyga iväg så kul, men all of a sudden så var det redan kväll och vi upptäckte attt vi nog egentligen var ganska slut i skallen.

    Världens goaste Anders kom jag hämtade upp hos Stoffe och så började resan hem. Med ett och annat äventyr ska väl tilläggas. (RIP Bambi).
Kom hem ganska mycket senare än planerat så det kändes helt ärligt talat inte ens som ett alternativ att ställa väckarklockan på halv sju.

    Idag har jag, duktiga jag, gått och kännt mig extremt skyldig för att jag inte gått till skolan - trots att jag vet att jag ändå inte fått något vettigt gjort. Men sånt är livet när man är jag.

    Nu ska jag dock vara "duttig" (du har smittat mig P, jag kan inte längre använda boktaven "K" i det ordet...) och sova.



                                                                             "Don't cha wish your girlfriend was hot like me?"

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits