Harry Potter and the Goblet of Fire....

    De som känner mig vet att jag är Harry Potterälskare av den inbitna sorten - en sådan som läser varje konspirationsteori som går att komma över, och praktiskt taget slänger sig över nya spoilertrådar i diskussionsforum.

    Tänkte att det måste finnas någon likasinnad därute som kan ha glädje av ett klipp ur den nya HP-filmen som kommer i nästa månad.

    Filmerna blir ju aldrig samma sak som att  böckerna - som det brukar vara, så jag har inga större förhoppningar om denna - inte heller höjs min positivitet av klippet.
DOCK slår Moody's kommentar i slutet upp mitt sinne nämnvärt...

    Har du aldrig läst HP, kan du lika gärna låta bli att klicka - då blir detta bara nonsens ändå.


http://extratv.warnerbros.com/v2/video/fullstory2.html?=potterclip

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits