Om alla dagar var som idag...

   
    Gôtt
, gôtt, gôtt.
Jag har fått ledigt på lördag, tack vare ett byte med fantastiska Eleonor!  Stort tack ska du ha, om du nu mot all förmodan skulle läsa detta.
Jobbar i för sig lunch samma dag, men låt det kvitta, fredagens fest lär inte bli speciellt långdragen ändå.

    Har i skolan idag avnjutit lite interpret/auditiontekniks-snack/planering inför året. Har därmed hamnat i ett desperat jag-måste-hitta-bra-musikallåtar-i-uptempo-panik. Om det är någon som har något bra tips, så skriv gärna en rad och dela med er av er visdom.
Inte nog med detta så har jag även idag överlevt, och dessutom haft enormt kul på jazzklass för Ran samt en skön balettklass för Mariana. Nu började den där träningsvärken dyka upp så smått förresten.

    Morgondagen kryddas med ämnen som stepp (och den där förbaskat svåra uppvärmningen - jag SKA sätta den!) , modernt (tone & stretch) och lite akrobatik. Det senare nämnda ska bli spännande, och framför allt nyttigt. Tror att jag kommer få utmana min egen rädsla en hel del. Sorgligt. Jag var ändå en söt liten gymnast när jag var liten. (Men vem var inte det?)

    Nu ska jag ta och leta fram lite 80-talskläder så gott det går - det är inte varje fredag man har 80's night på skolan.



        Lev väl och kom ihåg att man bör hjälpa gamla tanter över gatan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits