Cranberryjuiceberoende...

    Efter elva signaler på mobilen och en på alarmklockan lyckades jag tillslut släpa mig ur sängen imorse. Piggnade till relativt fort när jag släppte in lite frisk luft i rummet.  Hann med bussen i vettig tid och allt. I'm impressed, och det skulle ni också vara om ni kände mig väl.

    Skoldagen påbörjades med musikallyssning - ett urplock ur musikalerna "Anything Goes" och "Annie get your gun". Lätt en jättebra klass för min del - jag har så svårt att hitta bra musikallåtar att repa in.
Därpå följde auditionteknik, jazz och balett. Riktigt kul att dansa idag måste jag säga - Ran och Mariana är s inspirerande kvinnor!

    Strax ska jag plocka ut en tvätt. Jag hade skjutit på tvätten så länge så nu var det dags.
Har strukit idag också. Duuuktig Paulina.
Men först ska jag ta mig ytterligare ett glas cranberryjuice... bättre än godis.

    Imorgon är det sånglektion för Sinikka! Yippie! Detta har jag längtat efter hela sommaren.
På eftermiddagen ska jag ner på möte på Kulturskolan här - träffa den nya sångpedagogen Andrea som kommer att vicka för Sara som jag haft troget i några år nu. Ska bli jättespännande.

    Fredagens planer är förutom skolan att gå och kika lite på Cabaret Lorenberg. Mer om det när det blir aktuellt. Nu är det dags för tvätten.



                             You can't get a man with a gun...
                                          
ur Annie get your gun.

Kommentarer:
Postat av: Baraal

Great site keep up the good work


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits