Lördagskväll

Sitter och varvar ner lite efter en tokig kväll på jobbet.
Vi hade lätt behövt vara två värdinnor där under ett tag. Har med nöd och näppe hunnit med mina arbetsuppgifter.


Har idag haft de mest särskiljda grupperna att ha hand om.

Allt från en störtskön sjua grabbar som i princip såg till att jag skrattade non stop i en timme, till ett gäng medelålders fjortisar som verkade tycka alla förhållningsregler bara var dumma påhitt gjorda för att försöka hindra dem från att vända upp och ner på stället.  Sheesh.


Har också kontemplerat lite över att D ringde och vad som sades. Hmm...


Imorgon är det som, jag tror jag skrev förut idag, härligtbrunchmöte på RITZ med coachgänget.  Ska bli spännande att se om brunchen förändrats något sen den nya köksisen tagit tyglarna.



NU ska jag försöka sova, så jag orkar upp imorgon till matkalaset och mötet..


Cuz you're hot then you're cold
you're yes then you're no
you're in, then you're out
you're up and you're down.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits