end of week...

Har haft en, allt i allt kul långhelg.
Detta är en resumé av den;

Onsdag, åkte över efter skolan till DF för att säga hej och välkomna Jessie & Renee till stan'. Skulle egentligen åkt hem och pluggat, men dragningskraften var för stor, vilket resulterade i att jag blev kvar på DF och tog klass för fantastiska Jessie. Pinnade sen fort som fan hem för att hinna med allt som helt plötsligt hade blivit bra mycket mer komprimerat i schemat...

Torsdag = halv skoldag. Jag är så omotiverad just nu. Åkte och tittade på slutet av Jessies klass efteråt och ångrade att jag inte gått tidigare från skolan, så jag hunnit vara med.

Fredag = Jessies klass igen!! Yippie!! Så motiverande och det är så kul att få jobba med impro/kontaktimpro, trots att det inte är helt naturligt för mig än. Därefter full fräs till jobbet. Enda som var skoj på jobbet denna kvällen var att det kom fram en snubbe som faktistk VISSTE vad min tatuering har för betydelse. Jag var grymt imponerad och denne kille kommer för alltid finnas med i mina tattoo-stories!

Lördag
Jobb igen.. redan kl 09.00 på morgonen. Heltokigt.
Fick blir förkaffe istället för fördrink.. ja, ni förstår ju.
Fick gå hem redan ca kl 13, tackar för det.

Därmed fick jag också chansen att möta upp med USA-brudarna och fina Lisa & Martina för lite vin och snack på nån liten mysig krog jag inte minns namnet på, i Linné. Me likey vin & snack.
Beslutades också att vi försöker med att få hit Jess igen, under sommaren 2010.
Heja Heja!

Söndag..
pluggdag.
Äntligen klar.
Nu. Hemkörd mat & film.


Imorgon.. Affärsekonomi.

Eeek!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits