Borta med vinden...

Japp... det är den. Den där lappen som låg i min kalender och som vinden tog med sig när jag skulle ta fram en mässbiljett.. HELT borta.
Det roligaste är att jag inte har en aning om vad som stod på lappen. Det kan ha varit en livsviktig anteckning, ett nummer jag inte ville tappa bort... eller ett vackert citat. Hur som helst så får jag aldrig veta det.
En knäpp, konstig och lite befriande tanke. Nåt som kan ha varit skitviktigt.. borta! Poff! Haha.. härligt!

Var alltså och besökte Kunskap & Framtidsmässan i Göteborg idag. Löjligt tråkig mässa när man inte längre är 18 och förundrad över alla möjligheter i livet när det kommer till studier.
Pratade dock med trevliga människa från en skola i Växjö, samt knaprade citronsmakande lyckokakor från nån skola i nån liten håla. (Örebro?)
Sedan gav vi upp.

Gick till Heaven 23 och åt en god lunch med löjligt gott sällskap och blev påminnd om hur kul det faktiskt kan vara att spendera sina pengar på krogmat! Mums!
Kvällen har spenderats i fortsatt gott, men nytt sällskap över filmen Pirates of the Carribean - trean, som heter nåt i stil med ....worlds end? och dessutom löjligt god äppelpaj!
Whii!

Lätt en tokhärlig dag som ger energi inför morgondagens strapatser på jobbet!
Men nu. Läsa lite spännande bok och sen sooova... måste hinna till Posten imorgon! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits