Att leva i imperfekt tid...

Sitter och myser i sinnet åt gårdagen.
Har inte haft en så bra dag på länge. Verkligen...
..och som jag förtjänar det!

Det är underbart hur man kan bli påminnd av gamla vänner hur vackert och okomplicerat livet faktiskt kan vara.


Nu ska jag gå och hämta ett paket hos mitt postombud (Konsum! that is. - Så illa att det knappt finns några postkontor kvar i Sverige. Hur gick det till egentligen?) och sen hem, äta och pysa iväg till jobbet.
Skönt att tjäna lite pengar.
Tänkte jag skulle unna mig att gå ut en sväng idag efter jobbet, med söta klasskamraterna som har inflyttningsfest hos Anna... MEN... insåg att jag ska upp och ha en brunchdate med mina coachkollegor imorgon, så det får bli hem och nana i afton!
Härligt det också!


Kan också nämna att jag i veckan var på IKEA, med söta Anna. Spontant infall inte av dess like.
Köpte en lampa till köksfönstret och krukor till blommorna. Är så ofantligt nöjd och bara MYSER totalt när jag kommer in i mitt annars nedsläckta kök!

Snart är det advent förresten...


Midvinternattens köld är hård...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits