Nu har jag gnällt i snart en vecka....

.. om att jag ska baka en kladdkaka.
Ännu har det inte infunnit sig en stund där jag faktiskt känner att jag tänker ta tag i det.
Frågan är om det alls kommer att ske, närmaste veckan.. ?
Kanske inatt när jag kommer hem från jobbet?
Nätter är bra att baka på.
Framförallt bröd, för då är det så färskt och gött till när man går upp morgonen efter.

Idealet hade ju egentligen varit att kunna göra hemmagjorda bake offs. Kan man det?
Tipsa!

Idaho åkte hem imorse och sen dess har jag bara hunnit snacka skit med Lina, öva lite sång, öva lite monolog på tyska samt inte ringa de samtal jag borde ringa idag.
Fy mig!
Men det är gött å få vara lite slapp ibland.
Framförallt när jag ändå måste ta mig i kragen och gå till jobbet nu.
Uff!

Vill vara ledig..  mest hela tiden, nuförtiden.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

http://www.SuperGratis.se/?r=60538

2009-05-24 @ 19:07:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits