Insåg tidigare ikväll..

...efter min promenad med Peter, att jag högst troligt inte kommer att se min trogne promenad-kamrat på nästan ett år.
Trots att tanken är att åka ner och hälsa på dem på Grancan, så vet vi ju av erfarenhet hur sådana planer brukar gå. Men skam vore om inte ens planen fanns.

Har förövrigt haft en suverän dag.
Väckarklockan ringde ihärdigt kl 08 imorse. Upp kom jag  - trots att jag inte minns hur.
Tog mig till Dansforum och lyckades plåta mina kostymer - tyvärr så är kameran emot mig och bilderna är jätteskakiga trots att jag verkligen inte skakat på hand... massa mysko. Känns nästan som att slutartiden är lite fördröjd - eller nåt i den stilen? Nån som kan nåt om kameror?

Runt lunch kom Rebecka för ett litet träningspass, och därefter satt hon, jag och en Aurora, som vi fann på vägen, på Respekt och drack lite gott. Mkt flott.

Sen har det väl varit lite vims och sånt... men nu är det sömn! Natta!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

http://www.SuperGratis.se/?r=60538

2009-05-24 @ 19:06:46
Postat av: Gjermundella

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-07-13 @ 08:03:25
URL: http://gjermundella.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits