Inför "Turen tillbaka"...

På torsdag bär det av tillbaka till Danmarks vackra huvudstad.
Tillbaka till lekplatsen och dom andra barnen. Tillbaka till "the crime scene".

Söta Kira gigar på Drop Inn, och det vore skamligt att missa!  Inte nog med det så har vi så gott det går styrt upp reunion för alla akademister från hösten, så jag ser verkligen fram emot en helkväll.
Hela 'gamla gänget' med undantag för en kommer vara där... för ironiskt nog så kommer han befinna sig i Svea.
Känns nästan lite konstigt att åka tillbaka nu när jag precis accepterat att jag ska vara kvar i denna stad. Konstigt, men kul.

På lördag ska jag dessutom få gå och se underbaraste Lou tävla i danska melodifestivalen 'melodi grand prix'. Självklart räknar jag med att hon vinner hela grejjen!

Ida flyttade hit sina saker idag. Vi ska dela på min lilla etta nu ett tag, ska bli fruktansvärt spännande att se hur det går - det är ju inte mycket yta att röra sig på! Jag är dock optimistisk och konstaterar att jag inte är så himla mycket hemma ändå.

Utöver denna senaste-nytt-uppdatering vill jag tillägga att jag formligen älskar Coca Cola Zero-reklamen. "I'll manage" Haha..

Kommentarer:
Postat av: J

Den är verkligen klockren den reklamen!Och det är inte
utan att jag skänker Anders en tanke varje gång jag ser den... :p

2008-01-10 @ 14:40:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits