Blev ingen uppdatering..

..efter Oslo-trippen.

Har fastnat något enormt mkt för denna stad ska jag medge. Norskarna hemskt trevliga - mycket trevligare med norrmän i Norge än norrmän i Sverige. Fråga inte varför.

Mkt kul audition. Endast klassens herrar som klarade att hålla sig hela vägen genom alla gallringar, så vi håller tummarna för dem så mycket vi bara orkar.

I fredags hade fröken T sin sista dag på skolan innan hon far iväg på jobb. Jättetråkigt, men samtidigt är man glad för henne att hon får ut och testa sina vingar!

Uff. Precis kommit hem från jobbet (tack för skjutsen A, om du läser detta. Extremt kul att hinna ses en stund!) så är egentligen helt mör och oinspirerad att skriva nåt.
...skriver nog nåt vettigt längre fram.
Nu ska jag sova. TV-köp på G imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer:
Postat av: J

Oo, blir det en plattis? ^_^

Psst, du måste ju svara på min utmaning i min blogg!;)

2007-03-13 @ 22:45:24
Postat av: Paulina

blev en plattis!

och jo.. har sett utmaningen, men hinner knappt tänka såpass länge att jag kommer på massa freakiga saker, jag tycker mest hela mitt liv är freakigt stundtals :P

Postat av: Paola

heej :) såg att du gillar att dansa :) är det ngt speciellt du dansar ? :)

2007-03-24 @ 22:08:09
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: Paulina

paola > balett, jazz, modernt, stepp och standardlatin är det jag tränar regelbundet. Sen blir jag lycklig när jag hinner med lite annat också - närmaste planerna är nog workshop i NewStyle och House!

2007-03-26 @ 17:42:27
URL: http://paulina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits