Rainy day.. in London town..

Sitter har pa en an av hostelets datorer och surfar lite innan jag ska forsoka ge mig ut och promenera migsjalv till covent garden och vidare sen till urdang.
Kan nog bli ett aventyr.
Maste plocka upp lite frukost pa vagen ocksa. Inte helt smarrigt med vitt brod o sylt o kaffe ... inte min grej iaf.

Gardagen var ett javla aventyr rent ut sagt.
Att ta sig till London fran Oslo kan vara svarare an man anar! :P

Naja. Tar och springer nu. Uppdaterar kanske senare.
Om jag inte ar ute och leker med M eller mina trevliga rumskompisar! 

Kommentarer:
Postat av: jesper

tja! hoppas du har det fint på semestern..
kommer till gbg i juli. back to GBG, skönt.

Postat av: Paulina

yay. goteborg ar alltid bast. oavsett hur bra andra stallen kan vara! :)
vi far ta oss en glass i solen nan dag tycker jag! =)

2007-06-18 @ 17:50:33
Postat av: jesper

gärna glass i solen! hörs i juli..

2007-06-25 @ 17:21:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits