Oslo..

Yeah.
då hade man landat i oslo igen - børjar kænna mig allt mer hemma hær.

sitter på centralen och væntar på att staden ska vakna.
har precis luskat ut hur jag ska ta mig till bårdar. av nån konstig anledning blir det førsta gången jag tar trikken hær!

helt sinnessjukt hur trøtt man kan vara efter en icke-sovande-natt på bussen.
trodde inte det var møjligt att vara såhær trøtt.
førhoppnignsvis ær det inget som inte lite kul dansklasser kan råda bot på.
kl 12 hade jag tænkt mig en jazzklass før benji schwimmer till å børja med.

tjiho.
nu ska jag slæpa mig bort å unna mig lite frulle till å børja med. stærka kroppen lite... =)
på fredag ska jag till jess (yay!) efter en galen dag infør stones på jobbet.. (hurr!).

toudels.


Kommentarer:
Postat av: J

Kom hiiiiiit snart... ^_^

2007-08-15 @ 01:00:32
Postat av: Emil

Jag saknar dina blogginlägg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits